IMA

Investering: augustus 2017

 

Voortzetting groei en internationale expansie voor IMA

IMA (voorheen Influencer Marketing Agency) is een full-service agency dat merken helpt om de juiste doelgroepen te activeren via een netwerk van 15.000 wereldwijde bloggers en vloggers. Millenials blijken nauwelijks nog televisie te kijken en magazines te lezen. Marketeers zoeken daarom naar nieuwe manieren om ze te bereiken.

Oprichtsters Maddie Raedts en Emilie Tabor zijn in 2012 in dit gat gesprongen en verzorgen inmiddels wereldwijd de influencer marketing voor prachtige merken, zoals Tommy Hilfiger, Samsung, Farfetch en Hema. In 2017 zijn ze opgenomen in de toonaangevende Forbes-lijst “30 under 30” van meest invloedrijke mensen.

In 2017 hebben de oprichtsters, samen met managing director Anneke Schogt en Karmijn, IMA geheel gekocht van een groep investeerders. De komende jaren werken we samen aan verdere internationale groei.

 

 

Anneke Schogt, Managing Director van IMA

“Wij denken dat Karmijn een goede match vormt met IMA omdat Karmijn als investeerder niet alleen gelooft in cijfers, maar oprecht gelooft in ondernemingen die zich onderscheiden met aspecten als divers leiderschap, creativiteit en persoonlijke ontwikkeling.”

Meer weten over onze samenwerking? anneke@imagency.com

 

 

Martijn Meijer, Investment Manager Karmijn

"IMA is een prachtig voorbeeld van een koploper in een nieuwe markt. De passie en kunde van het management maakten dat we deze management buy-out graag wilden financieren.”

martijn.mei