Marlies Dekkers

Marlies Dekkers Groep is het lingeriebedrijf dat in 1993 is opgericht door Marlies Dekkers. Haar lingerie kenmerkt zich door hoge kwaliteit, een perfect fit en een zeer onderscheidende uitstraling, onder andere door een strak lijnenspel van bandjes en doorkijkjes, door het gebruik van openingen en transparante materialen. Het merk heeft een zeer trouwe schare aan fans.

Het bedrijf maakte in augustus 2013 een doorstart, waarbij Karmijn de gezonde en veelbelovende onderdelen samen met Marlies Dekkers heeft overgenomen. De strategie van het bedrijf is sindsdien sterk internationaal en online gericht. Marlies’ lingerie en badmode worden inmiddels in landen over de gehele wereld verkocht.

Karmijn heeft sinds de doorstart een actieve rol gespeeld bij het bepalen van de strategie en het aanstellen van een ervaren en gepassioneerd managementteam.

Investering: augustus 2013

Marlies Dekkers
Marlies Dekkers
Creative Director

Marlies Dekkers

“Het merk Marlies Dekkers stond in Nederland natuurlijk al, maar Karmijn heeft ons echt gesteund in mijn visie het merk ook internationaal op de kaart te zetten. Dat gaat niet binnen een paar maanden, daarvoor moet je een lange adem hebben.”

Hadewych Cels
Investment Manager Karmijn

Hadewych Cels

“We werden ooit verliefd op het merk. Maar daarna is het keihard werken om een merk terug op de kaart te krijgen in de retail. Het professionele directieteam is daarbij van grote toegevoegde waarde.”

Om u beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als u verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat u dat goed vindt. Meer weten? Lees dan onze privacy policy.